För första gången någonsin

Som rubriken lyder är det för första gången någonsin jag bloggar för Worldpress, jag har lämnat trygga blogg . se för någonting nytt och faktiskt spännande. Vi får se hur länge det håller i sig och vad detta kommer leda till, men nu har vi en början i alla fall.

 

Dagen till ära så smattrar regnet utanför, åskan går förbi då och då och gör mig påmind om att hösten är på intågande. Tänka sig att denna sommar skulle gå så snabbt, fast när jag tänker efter så minns jag ingen sommar som svept sakta förbi. Den här hösten är speciell för mig för just nu har jag inte en aning om hur den kommer se ut, jag känner mig oerhört stressad och orolig inför det eftersom jag gärna vill veta vad som komma skall. Idag ska jag i alla fall skriva på kontrakt på en ny lägenhet, det är i alla fall en början!

 

 

Inser nu att blomman, som jag försökt vårda med min ömma hand, har gjort sitt. Men tänka sig att jag är av en sådan natur att jag inte gillar att slänga blommor. Jag vill ge dem en andra chans, bakom gardinen.

Kommentera

