Nu har jag väntat länge nog

Snart låser jag dörrarna till kontoret för idag, imorgon är de fredag och kanske den bästa helgen på länge. Jag går nämligen på semester på måndag, en efterlängtad sådan ska ni veta! Det finns säkert tusen saker jag vill hinna med under min ledighet men känner att jag måste banta ner min lista för det jag behöver allra mest är en lugn semester utan stress. Besök i skärgården och Värmland kommer det nog bli, bästa medicinen för min själ är värnen och djupa skogar i just värmland.

20120823-165721.jpg

Kommentera

