Än blommar löken

Skåne är fantastiskt, tänk att det snart är september och hösten är snart här, men rosorna blommar och vill inte höra talas om någon höst. Tog bilden idag på min dagliga morgonpromenad och ser ni att det faktiskt finns knoppar?

20120824-101650.jpg

2 reaktioner på ”Än blommar löken

  1. Ohh så vackert, så härligt att det blommar än =D. Ohh man tackar, jajjamän det är en labbe och en golden =D

    ha en toppenhärlig fredag och roligt att du besökte mig

    1. De är så trevligt med hundar. Än så länge har jag bara en katt (eller jag har ju hästar och en fisk också) men en hund har jag länge funderat på. Jag har besökt en uppfödare av mopsar som inte alls ligger långt bort från Ystad, så kanske blir de en mops nästa år! Ha de gott, kramen!

Kommentera

