Min köpenhamnspärla

 

 

Jag önskade att jag tog fler bilder, men inte visste jag då att den här butiken skulle sätta så djupa spår i mig! Kanske är det Köpenhamns bästa butik? I alla fall så måste ni besöka den när ni åker dit, den ligger inte på Ströget, det gör ingen av mina favorit butiker för det är ju när man lämnar den stora shoppinggatan som man hittar de bästa pärlorna ♥ I alla fall så heter butiken Akimbo och går ni på bloggen nedan så hittar ni även besöksadressen dit – helt klart värt ett besök! Det är en sådan där butik man kan gå i flera timmar för det finns så mycket roligt att titta på.

http://butik-akimbo.blogspot.se/,

2 reaktioner på ”Min köpenhamnspärla

Kommentera

