Avlånga taxar och bruna väskor

Just nu längtar jag efter lunchen. Inte efter maten i sig utan ärendet jag ska uträtta. Det tog allt för lång tid för mig men för två veckor sedan fick jag bokstavligen tummen ur röven och fixade en synundersökning och nya glasögon. Jag hoppas verkligen att stor del av min trötthet försvinner när jag får på mig mina nya ögon, som jag på lunchen ska gå och hämta. Om tolv minuter tar jag min tax och sätter nycklarna i låset, när jag är tillbaka hoppas jag att nyckelhålet är tydligare så jag slipper fummla men nycklarna som jag alltid annars gör och som många gånger lett till blickar som kan utläsas såhär ”är hon full mitt på blanka dan, stackars barn”. Snart är det över!

20120904-122303.jpg

20120904-122243.jpg

2 reaktioner på ”Avlånga taxar och bruna väskor

    1. Ja vem älskar inte Mullberry? Min bästis har gått om mig i ligan då hon numera har två väskor därifrån, jag ligger alltså efter med en väska och nyckelring. Vad fåninga vi är va? 😉

Kommentera

