En kvinna jag drömmer om

Jag önskade hon var min bästis. Att vi kunde sitta och dricka kaffe ihop och diskutera kakrecept. Jag drömmer om att få bjuda ner henne och familjer inkluderat lilla Melker till Skåne och visa mitt fina Ystad och det underbara Österlen. Ett radarpar skulle vi vara. För vilken kvinan hon är, stark och ordentlig, vi har så mycket att lära oss av starka kvinnor! Fast just den där kvinnan får jag en dos av i form av bloggform och snart får jag njuta av hennes bok, det får jag nöja mig med. Hon är Underbar den där Clara!

Blogg. Bok och senaste radiopratet.

Kommentera

