Julbestyr, redan?

Jag har på radion i bakgrunden på jobbet, det susar husmorstips från husmorsskolan i P1. Nej, ni behöver inte vara rädda att ni missar något, det är gamla avsnitt. Det är ju som så att jag flyttar in i mitt nya hem lagom till att julen ska börja planeras så varför inte vara ut i god tid och börja lägga en tanke eller två åt det hållet? Förra julen var väldigt mysig, jag och några vänner firade julen tillsammans utan familj och släkt. Hur det blir i år vet jag inte, det blir ingen favorit i repris men jag tror det blir en fantastisk jul i alla fall. Juliga tankar en kall och blåsig septemberdag, Och vet ni vad? Jag har börjat planera julklappar!

20120905-142323.jpg

20120905-143005.jpg

20120905-143013.jpg

På cafet tvärs över gatan har dem ett minst sagt bra budskap, håller ni med?

Kommentera

