En liten bloggportal

Det är verkligen som en egen liten värld den här bloggvärlden. Jag älskar att klicka runt mellan olika bloggar där jag hittar små guldkort här och där, läser fantastiska inlägg och skådar underbara bilder som man lätt kan kalla ögongodis. Det finns så många där ute som lägger ner sådan kraft och energi i sina bloggar, det gör mig både fascinerad och avis. Jag vill också ha en sådan fin blogg! Men, det är lätt att bli avis och butter och det har jag nog av redan (bitterhet alltså) så jag vänder på kakan och blir genast glad, glad för deras skull! Bra bloggar ska belönas, precis som Tyra skriver.

 

Jag hittade en liten mysig bloggportal som ger ut en egen bloggtidning, Eloge Magazine, så himla bra! Läs den och njut av fina bilder, bra reportage och driftiga tjejer. Jag återkommer tjejer!

 

3 reaktioner på ”En liten bloggportal

  1. Tack ska du ha ! Eller hur, det finns en hel del manliga bloggare i den kvinnodominerade bloggvärlden, och visst är det bra att kvinnor dominerar någonstans, men här i bloggvärlden tar ni över all over the place! 😀

    Eller hur, köbekagorna var smarriga som få ..:)
    Kul att du hittade hit,

    Kram från en inte så skånsk Malmöbo 🙂

    1. Tänker du också på den där reklamen som gick på tv för säkert…10 år sedan? En inte så fager man lägger golv, sedan är de dags för köööööbbbeeeekagooooor? Haha, älskar den! Så du är inte heller skåning? Jag har bott här nere i många år nu men kommer aldrig bli skåning, en gång värmlänning, alltid värmlänning! Kram 🙂

Kommentera

