Era frågor, mina svar

Vart bor du?
Jag bor i Ystad och likaså gör Wallander. Vi trivs bra här.

Hur gammal är du?
Jag fyller 24 om några månader. Phu.

Varför är inte din katt med på bild så ofta? *mer katt tack*
Sune [Sh:uune] bor just nu på landet för att han ska slippa bo i kartonger undertiden jag flyttar. Jag kan hälsa att han mår bra, leker med sina kattkamrater, jagar och äter möss och mår allmänt gott (men längtar hem såklart). Så fort Sune och jag får vår nya lya så kommer det bli mer katt, på hedersord.

Jag vill se mer kläder, kan du ordna det?
Nej. Någon gång ibland men någon typ av dagens outfit kommer det inte bli hos mig, då får du leta dig någon annan stanns.

Fler frågor? Shoooot!

20120912-144943.jpg

20120912-133052.jpg

20120912-133042.jpg

En reaktion på ”Era frågor, mina svar

Kommentera

