Jag trodde att han skulle döda mig

Iskallt stirrade han på mig i morse. Det var som att han hade planerat att göra något hemskt med mig, hade han varit stort och stark så hade det nog legat ett hästhuvud under mitt täcke. Jag förstod vad jag gjort för fel, jag förstod vilket stort misstag jag gjort och att detta kunnat sluta illa. Men nu ska jag rätta till felet, förlåt min älskade lilla fisk. Jag glömde nämna dig igår så idag får du ett eget inlägg.

20120912-101540.jpg

20120912-101522.jpg

20120912-101557.jpg

Kommentera

