Kopiera och gör om du med

Hur imponerar man på dig?
Genom att visa att man är en stark människa som står för sina åsikter, starka kvinnor imponeras jag verkligen av.
Låt som du sörjer till när du är ledsen?
Jag visste att jag var tvungen att erkänna det någon gång. Broder Daniel – shoreline eller Kent – utan dina andetag
Beroende av:  Egentid, hästar och lakrispipor.
Vad tror folk om dig? Att jag är en stark och kreativ kvinna som imponerar.
Stämmer det? Japp, kunde inte sagt det bättre själv.
Vad får du oftast komplimanger för? eehm. Bra objektsbeskrivning hörr´u!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ”Nä ingen fara!! Skönt att du bryr dig xoxo” (jag satte kaffet i halsen när jag i morgontidningen läste att det skett en fallskärmsolycka utanför Ystad, my BBF´s Mr Right skärmflyger…ehh ehh! De var inte han och såklart jag bryr mig Ida!)
Var bor du? Ystad.
Trivs du där? Bästa stan ever, mycket bättre än Kristinehamn, Simrishamn eller Hammarö där jag också bott.
Hur svarar du i mobilen: Hej…du har kommit till Inas automatiska telefonsvarare. Nej, skämt och sido. Jag är så trist så jag säger ”Hej det är Ina”
Vem ringde du senast? Mormor
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om älgjakt, bärplockning, virkade dukar och broderier. Sant.
Sov du ensam inatt? Nej. Jag sover alltid med katten brevid mig.
Hur känner du dig nu: Mätt *god lunch*
Vanligaste färg på dina kläder: Vitt
Vad saknar du:  Ett eget hem.
Hade du en bra kväll igår: Ja! Söndagar är fina dagar. Pussade hästarna god natt och lyssnade på musik tills jag somnade.
Har du spytt offentligt: I ett klassrum i fjärde klass, jag typ dog.
Är du nöjd med ditt liv:  Inte just nu i detta nu, men snart så.
Är du bortskämd: Vad skulle jag vara bortskämt med? Kanske alla övertimmar på jobbet. Mina kunder skämmer verkligen bort mig med det.
Vad gör du i morgon:  Jag jobbar i vanlig ordning. Sedan ska jag dra med Ida på ett skivstångspass för sörsta gången, intressant!
Vad är det värsta du vet? Tomma ord.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Mina bästa vänner är (utan inbörder ordning): Sune, Ida, Amigo, Fanny, ISadora, Doris och Direktörn. Tillsammans har de 22 ben och några fenor och de förser mig med all vänskap jag behöver, alltså oändli även om det bara är Ida som pratar.
Vad är det finaste du fått? En häst.
En speciell dag du minns: När jag fick min första ponny när jag var 12.
Vem pratar du med när du är arg/ledsen:  Hen där uppe.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Obligationer.
Vill du gifta dig:  JA
Vill du ha barn:  JA.
Jag kopierade listan rakt av den där HÄR bloggen.
2 reaktioner på ”Kopiera och gör om du med

Kommentera

