Om man har vinterjacka nu, vad ska man ha på vinter då?

Idag tåg jag på mig en extra tröja , lämnade alltså jackan en dag till vilket känns otroligt skönt (inga strumpor!). Däremot sitter jag nu och funderar på vad tjejerna, som sitter mitt emot kontoret på ett café, ska ha på sig när det blir minusgrader ute. De sitter nämligen i vinterjackor med pälskrage, de sitter för visso på uteserveringen (som faktiskt står kvar än så länge) men det är faktiskt plusgrader ute, tänk vad de kommer frysa till vintern (alt se ut som Michelin gubbar med dubbla vinterjackor).

Imorse blev ytterligare några saker upphämtade av nya ägare, min försäljning av diverse prylar på ansiktsboken fortsätter att ge utdelning – härligt!

20120919-105542.jpg

3 reaktioner på ”Om man har vinterjacka nu, vad ska man ha på vinter då?

  1. Blir säkert bra med en sådan hängare! 🙂 Vad kul! Vad är det för lägenhet?
    Jag har inte letat efter eget än faktiskt, vill ha det fixat med jobb och allt men hoppas det kommer snart! 🙂
    Kram!

Kommentera

