Blött regn och rosa stövlar

Det har regnat hela dagen, precis hela dagen. Jag har strukit lite tvätt, lagat lite mat och pysslat om djuren. Dessutom har jag ringt mitt dagliga samtal till mormor, vi samtalade om lingonsylt och dammsugare. Hon och morfar kommer till Skåne i början av oktober och då kommer jag få räkna med flera liter hemmagjord lingonsylt och en begagnad dammsugare av bästa kvalité, fint som snus.

20120922-161852.jpg

20120922-161904.jpg

20120922-161916.jpg

20120922-161957.jpg

20120922-161930.jpg

6 reaktioner på ”Blött regn och rosa stövlar

  1. Sv: Tack! Ja det är underbart med husvagnslivet, men nu är det över för detta året :/
    Ja vi har med fyndat massor på outleten i svedala, massor med jeans, jag har nog en fetisch för jeans! 😉

  2. Ja precis, ibland är det skönt att bara ligga och mysa under en filt! idag är det finare väder, jag tror jag ska baka muffins och åka med dom till en vän. Fina stövlar!

Kommentera

