Kollektion by Ernst

Allas Vår Ernst har gett ut en ny kollektion med glas, brickor, ljushållare och muggar. Idag när jag var inne på önska här i Ystad så passade jag på att klämma och känna på skapelserna. Muggarna faller helt bort för mig, de var klumpiga! De fina budskapen/citat by Ernst som fanns på muggarna hittar jag även på brickorna och de gillade jag mycket bättre, julklapp? Ljuslyckorna tittade jag knappt på, inget som föll mig i smaken alls, för stora anser jag (vart skulle jag ha en sådan liksom?) snappsglas använder jag inte men vinglades var däremot en hitt! Mycket snygga men jag skulle få betala tusen kronor för en uppsättning om 8 (vilket jag vill ha) så det blev inget köp, men en önskan om julklapp ska jag lämna till tomten – det är julafton om bara tre månader idag!

Har ni några favoriter från Ernst nya kollektion?

20120924-141745.jpg

20120924-141737.jpg

Kommentera

