Veckoplaner och lite slager

Måndagsmorgon utan några trötthetstecken, jag är redo för en ny spännande vecka. Just den här veckan händer några speciella saker, imorgon släpper Missoni sin kollektion i sammarbete med Lindex och det ska bli spännande att på klämma på lite på några tröjor som jag spanat in. Lugn i stormen, jag sa aldrig att jag skulle köpa någonting, utan bara titta närmare. Jag behöver en varm tröja att ha under jackan i vinter och skulle någon av godbitarna uppleva mina krav så köpte jag den men troligtvis blir det inte så då jag tror de är på tok för tunna. Sedan ska jag klippa mig på torsdag vilket jag inte gjort på hela sommaren så de är många slitna hårstrån som behöver en omgång. En soffa ska också hämtas under veckan och troligtvis en tur till Ikea också, ska klämma på möblerna jag tänk köpa en gång till så att jag vet att jag blir nöjd. Förresten, såg ni Moraeus med flera igår? Lill gammal som jag är missar jag inte ett avsnitt och igår hörde jag Ane Brun och Linnéa Olsson för första gången, idag får de gå på repeat på Spotify. Lyssna ni också, riktigt bra!

Händer något speciellt för er denna vecka?

;

20120924-104839.jpg

20120924-104902.jpg

20120924-104848.jpg

 

Bjuder på lite måndagsinspiration och en kattsvans. Skåpet är ett vapenskåp som nu är omgjort till en passande kökskåp med praktisk förvaring, tror jag visat det förut? Men tycker det tåls att visas igen!

3 reaktioner på ”Veckoplaner och lite slager

  1. Nej ingenting speciellt ska hända hos mig. Jag ska vråljobba eftersom jag var sjukskriven två dagar förra veckan, så jag är nog för trött för att göra någonting på kvällarna. Hur tråkigt som helst.
    Jättefin förvaring. Jag vill också ha såna små fina lådor. 🙂

Kommentera

