Dagens utmaning

Vad har du på dig?
Svarta byxor, beige blus och bruna skor
Vad önskar du just nu?
Nya utmaningar
Vad har du ätit idag?
Frukost, räknar ner till lunchen…
Senaste köp?
Vykort, 3 för en tia på Tiger.
Vad skrattade du senast åt?
Det vär länge sedan jag fick mig ett ordentligt skratt, men jag fnittrade nog igår framför tv:n
Vad grät du senast åt?
I dessa tider har jag närmare till gråt än skratt, tyvärr. Sist jag grät var när jag utsatte mig själv för att lyssna på ”Om du lämnade mig nu…”
Vilken svordom använder du mest?
När jag blir förbannad svär jag på finska
Vem var den senaste som ringde dig?
Mormor
Vem saknar du?
Den där mannen
Vem sov du med senast?
Räknas katten?
Vad läser du just nu?
Idag ska jag köpa Hypnotisören, den ska ju börja gå på bio men jag vill läsa boken först
Senast sedda film?
Robin Hood
Dina tre senast inkomna sms?
Bästa killkompisen Martin, lillasyster kanin och den där mannen
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
”Vi får besked i början av oktober”
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Marie Curie eller Benny Andersson
Vad är du rädd för?
Döda fåglar
Din favoritkaraktär ur en serie?
Maggie Smiths karaktär Violet Crawley i downtown Abbey och Claire McLeod i McLeods Daughters
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Min BFF Ida
Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska
Vad för sorts killar faller du för?
Oj. Det vet jag inte faktiskt.
Vart vill du åka just nu?
Om jag fick åka vart jag ville skullejag dra till staterna
Hittade utmaningen hos Mirre

20120925-134629.jpg

Kommentera

