Örongodis

Tack för hjälpen Johanna

6 reaktioner på ”Örongodis

  1. Tack för dina fina ord om min kisse! Jo, jag har honom kvar här hemma och han är bedårande söt! :O)) Birmor är fantastiska katter och jag skulle aldrig vilja leva förutan så får du möjlighet att dela ditt liv med en birma, så gör det!!

    Ha en fin dag!

  2. Hej Ina den fina. Måste ju titta in till dig och se vad du skriver om. jaha du har med märkt storleksproblemen Italienska kläder är små i storlekarna liksom kinesiska taiwanesiska ja asiatiska rent generellt man vet inte var man skall börja med… men jag har lärt mig tar alltid 2 storlekar av samma topp eller byxa så jag kan prova i bland tre storlekar så brukar en av dem passa det är som att köpa lotter förr vist man att 36 eller 38 var lagom inga problem men nu kommer ju varor från hela världen och då är det värre.. En skön kväll tillönskas. .

Kommentera

