Malmönatt

Malmö bjöd på massor av regn så min ståtliga regutrustning fick följa med, födelsedagsbarnet blev glad när jag förklarade att det var små och stora askar hon fick. Tur att jag inte slog på stort och tog med mig ballonger, det fick man nämligen inte ha vid tågspåren? Jag fick även syn på de sötaste av ugglor som jag skådat lite här och var i bloggvärlden men inte kunnat klämma och känna på dem först nu (julklappstips!)
Trevlig kväll önskar jag er alla!

20120926-203452.jpg

20120926-203434.jpg

20120926-203417.jpg

En reaktion på ”Malmönatt

Kommentera

