Regnväder och cupcakes

Pust och stön. I morse cyklade och gick jag i närmare tre timmar i detta trista regnväder, även om jag nu är trött så var det oerhört skönt och en bra start på dagen. I skrivande stund har jag börja avsluta dagen arbete och ska i eftermiddag bege mig till stora staden Malmö, det nalkas kalas för en gammal kursare! Hon prade om att hon skulle försöka göra cupcakes till dagens kafferep men hur resultatet blir är ovisst eftersom hon aldrig gjort det innan, dessutom håller hon på att göra om i sitt kök så jag tycke mitt val av presenter passade perfekt – alltid perfekta cupcakes som är fina att ha i köket, tycker inte ni också det?

20120926-162631.jpg

20120926-162623.jpg

7 reaktioner på ”Regnväder och cupcakes

  1. Helt perfekt!!! Gulliga på alla sätt! Ha en trevlig kväll i stora staden! O glöm inte, prata inte med främlingar! Bara trevliga kalas människor som du inte tidigare träffat 😉

Kommentera

