Dagens klipp

Sitter och värmer mig med en kopp kaffe och läser tidningen, vädret börjar bli bättre men under förmiddagen ville jag hålla mig inomhus, kallt och ruggigt väder. Om bara några timmar tar jag helg och firar med en tid hos frisören, funderar på något galet men mest troligt blir det bara topparna. Brukar ni byta frisyr eller bara det ”vanliga” när ni är hos frisören?

20120927-132819.jpg

2 reaktioner på ”Dagens klipp

  1. Hej hej! Vad kul att du kommenterade hos mig, alltid kul att hitta en ”grannblogg”. Älskar Ystad och njuter av dina bilder därifrån!
    Jag jobbade som frisör i 14 år tidigare så jag klipper mig själv, ändrar knappt frisyren något ändå.
    Ha det bra!
    Kram Camilla

  2. Jag gör nästan alltid något galet! De frisyrer jag vill prova, de prövar jag 🙂

    Sist gick jag från mellanlångt brunt till knall orange/kopparröd med en rejäl lugg på det! Ska det va så ska det!

    Kram

Kommentera

