Glitterspray och manrosetter (man som i hästhår och inget annat)

Jag skrattade gott när jag fick en komplimang för min ryktlåda i stallet, ”den är väldigt rosa” sade en filur till mig. Och det är den, hemsk rosa liksom mina två andra lådor (en till varje ponny) och inte nog med det innehållet går i samma ton; rosa putsduk, rosa sprayflaska, rosa hårsnoddar och som pricken över i:et en flaska med guldigt glitterspray. Observera att det även står ”kids” på glitterflaskan. Observera även att jag snart fyller tjugofyra år. Men man är ju inte äldre än vad man gör sig inte sant?

20120927-161733.jpg

Kommentera

