Böcker och blad

Nu har jag att läsa ett tag framöver, jag köpte både hypnotisören och paganinikontrakter son är de två första delarna i Lars keplers kriminalserie. Har ni läst dem? Är de så be som jag tror att de är?

20120928-082310.jpg

En reaktion på ”Böcker och blad

  1. Nej, har inte läst dom, men de finns i vår bokhylla! Kanske nåt jag borde läsa, men för tillfället är jag inte inne i nåt ”läsil”. Kul att du hittade till min blogg, nu har jag ju en ny blogg själv att läsa 🙂 Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentera

