Mopstankarna fortsätter

Som många av er vet så har jag planer på att skaffa hund under nästa år. Ett stort beslut att fatta och jag läser på och tar emot alla tips jag kan få. Det är ju inte vilken hund som helst utan en liten mops herre som står på önskelistan. Jag har blivit medlem på ett forum för just denna ras och det har verkligen varit en guldgruva för mig, vad hjälpsamma folk är! Det är till och med så att jag fått kontakt med ett par som jag gick på samma gymnasieskola som, de fick hem deras lilla Linus för några veckor sedan och de var så vänliga och bjöd hem mig bara sådär, underbart! Så nästa vecka ska jag stifta bekantskap med en liten mopsvalp, lyckan är total. Jag tänkte höra mer er om ni känner till någon bloggare som har en mops? Vore kul att få kontakt med så många som möjligt för att jag ska känna mig säker på mitt val.

20120928-183107.jpg

2 reaktioner på ”Mopstankarna fortsätter

  1. Blondinbella har en 😉

    Jag har länge undrar en sak om det här med mopsar, är det sant att det faktiskt är jobbigt för dem att andas? Att typ en rask långpromenad kan vara döjobbigt för dem efter som ansiktet är lite ihoptryckt?

    Lycka till med hundplanerna! Kram

Kommentera

