Ina svarar på frågor

Hur många djur har du?
Jag har en katt som heter Sune, en fisk som heter Direktör´n och tre ponnysar som heter Fanny, Amigo och Isadora.

Vad är det för hund du har?
Någon hund har jag inte men planerar att köpa en under nästa år

Vad heter du?
Ina

Hur kommer du bo i Ystad när du flyttat, det är snart va?
Mitt nya hem är en hemskt fin trea i Ystad med en liten balkong varifrån jag kan höra havsbrus, gångavstånd till centrum och tåg. Jag flyttar första november om tjugofem dagar!


Fler frågor? Ös på!

20121004-155814.jpg

20121004-155736.jpg

20121004-155800.jpg

3 reaktioner på ”Ina svarar på frågor

Kommentera

