Länkkärlek – mopsar

För er som följer mig och min lilla blogg så vet ni att jag har planer på att skaffa en liten valp nästa år, en mops herre. För en tid sedan efterlyste jag mops bloggar och nu har jag hittat två stycken som jag kommer följa slaviskt, tycker det är toppen att få både tips och råd från andra mopsägare så att man känner sig lite tryggare i min nya roll som matte. Men kika ni in hos dem också, det bjuds på fantastiskt söta bilder!

HÄR kan ni läsa om Sasha

och HÄR kan ni läsa om lilla Linus som faktiskt bor i Ystad precis som jag

4 reaktioner på ”Länkkärlek – mopsar

  1. Hej! Först får du nog byta ut bilden på Sasha för den är nämligen på hennes bror, haha! Väldigt lika är dem! Tack för länkningen och kommentaren! ❤ Vad kul att du ska bli med mops! Du kommer aldrig ångra dig! Vad är bäst med mops? ALLT. När hon får mopsrus och springer i 1000 km/h i vardagsrummet, när hon kutar runt i skogen som en galning, när hon lägger sig som en korv på mitt huvud när hon vill sova, eller när hon snor mina strumpor och gömmer de på all världens platser. 100% charm i en sex kgs mopsvalp! Vad fick dig att välja just mops? Jag hade velat ha mops i 8-9 år så det var på tiden kan man väl säga. Några vi kände när jag var liten köpte mops och jag blev kär direkt! 🙂

Kommentera

