Varsegoda, en smygtitt

Lite godbitar till mitt nya hem. Jag skulle egentligen på auktion idag men var lite för söndagstrött för komma iväg. Vad gör ni denna söndag?

20121007-131317.jpg

20121007-131333.jpg

20121007-131342.jpg

20121007-131325.jpg

20121007-131308.jpg

En reaktion på ”Varsegoda, en smygtitt

  1. Idag hade jag planerat att röja undan i trädgården inför vintern, men jag hann bara ut i en kvart innan regnet kom =(
    Vi har en Ektorp i vardagsrummet som vi är supernöjd med. Men såsmåningom ska den bytas ut mot en riktigt stor och maffig soffa istället för det blir lite trångt när hela familjen vill titta på samma TV.
    Ser att du bor i Ystad, åtminstone fick jag den uppfattningen, det är min absoluta favoritstad i Sverige! Älskar att strosa runt där och sedan brukar vi äta den absolut godaste pizzan, nämligen på Prince Charles.
    Åh vad jag längtar tillbaka till Ystad känner jag nu, men tyvärr dröjer det nog något år innan vi kommer ner till södra Sverige igen =(
    Ha en bra dag!
    Kram Annica

Kommentera

