Nu räknar jag ner

Idag räknade jag ut att det är tjugo dagar kvar tills jag får nyckeln till mitt hem, jag slipper sova på soffor och i obekväma 90 sängar. I mitt huvud har jag möblerat lägenheten flera gånger om men troligtvis blir det inte alls som jag tänkt, jag har säkert tänkt bort en vägg eller fantiserat om att ett rum är större än det är och så vidare. Igår ropade jag in en badrumsmöbel på en auktionsida på nätet, den ska jag hämta upp i nästa vecka tänkte jag och i ett reklamblad hittade jag en fin fåtölj som jag funderar på, tyvärr är den grå och högsta önskan vore att hitta en brun öronlappsfåtölj men man kan inte få allt eller vad säger man? Sedan önskas en sekretär så att jag kan samla allt kontorsarbete på en plats, visst är den fin från Ikeas serie Hemnes?

 

Fåtölj Jysk 1400Kr och sekretär Ikea 1795Kr (överskåp +1000Kr)

3 reaktioner på ”Nu räknar jag ner

Kommentera

