Ett tack till Jonas som nått mitt själ och kramat mitt hjärta

Jag hoppas att det inte finns en endaste levande själ där ute som inte tittat på Jonas Gardells ”Torka aldrig tårar utan handskar”, om det har gått er förbi tycker jag att det är er plikt att titta på det. Sällan har jag skådat ett mästerverk av så hög klass, aldrig har någonting nått mig in i själen och kramat mitt hjärta så hårt. Aldrig förr har jag känt med karaktärerna på andra sidan skärmen och aldrig förr har jag blivit så tagen. Hur kunde detta ske? För det har ju skett, mitt framför ögonen på svenska folket och tänk att det fortfarande sker… Sista avsnittet lyser i tv rutan om en vecka, missa inte. Och tack Jonas, tack.

Om ni klickar HÄR så kan ni se avsnitten på SvtPlay.

3 reaktioner på ”Ett tack till Jonas som nått mitt själ och kramat mitt hjärta

  1. Hej Ina. ja det är för hemskt hur det varit men det fanns ingen kunskap om hur det fungerade då. Tur J G är så pass stark och klok som han verkar vara. Tufft har han haft det .

Kommentera

