Fina frågor

Vart har du köpt blusen?
Jo den köpte jag på en modeloppis här i Ystad, den arrangeras en gång om året och man kan fynda massor.

Använder du glasögon på riktigt eller är det endast en mode grej?
Det är riktiga glasögon och utan dem hade jag inte kommit långt kan jag säga.

Vilken fint kök du har, vart kommer det ifrån?
De små glimtarna ni fått se av ett kök är inte mitt, det tillhör mina föräldrar och således är det deras kök. Men jag kan berätta att köksluckorna är från Ikea och resten är platsbyggt och ihop snickrat av min händiga pappa.

20121018-150954.jpg

20121018-151003.jpg

En reaktion på ”Fina frågor

Kommentera

