Trevligheter och utflykter

Just nu går jag mest och räknar ner till massa trevligheter. Först ska jag iväg med min bästa vän Ida imorgon, vi tar bilen några mil norr ut och besöker gekås. Dagen efter ska jag på ett möte som kan förändra mycket i mitt liv och nästa vecka, om exakt 10 dagar, så går flyttlasset. Har ni någonting som ni längtar efter?

20121021-170701.jpg

20121021-170653.jpg

20121021-170645.jpg

2 reaktioner på ”Trevligheter och utflykter

  1. Härligt.. låter spännande alltsammans!
    Jag längtar efter en fest som jag och min sambo ska ha för våra vänner och vår släkt. Det blir den 17:e november, så det är rätt snart. Endel att tänka på och planera innan dess! 🙂

Kommentera

