Always be a unicorn

Ett visdomsord som jag tycker har förlorat sin glans är Carpe Diem, tyvärr är det inte lika meningsfullt för mig längre eftersom dessa två ord blivit så otroligt uttjatade. På Sandras blogg, som ni kan läsa HÄR, hittade jag vad i mina ögon var helt magiskt. Bästa visdomsordet (eller vad man önskar kalla det) ever. Vad är ert bästa visdomsord/citat/motto?

2 reaktioner på ”Always be a unicorn

  1. ”Bara vår herre och slaktaren vet vad som finns i korven” 😀

    Kanske inget visdomsord att leva efter för alla men jag tycker det säger mycket bara man läser mellan raderna lite!

    Trevlig helg! Kram

Kommentera

