Frost och loppisglädje

Idag vaknade jag till ett vitt landskap och det knastrade när jag gick ut till hästarna imorse. Frosten är här. Dagen till ära kommer jag besöka en loppis i Smedstorp och även bege mig till Skurup där 8mood har utförsäljning igen. Ni kanske minns att jag fyndade kuddfodral för en guldpeng?

20121027-095839.jpg

En reaktion på ”Frost och loppisglädje

  1. Sv: Tack så mycket 🙂 Och jaa, man känner sig verkligen duktig efter att man har varit där ett tag ju =) Vad har du för roliga planer för denna dag då?? 🙂 Kram

Kommentera

