Jag blir så less på dessa leksaker

Jag hoppas att denna eviga debatt kommer göra nytta, för varje gång jag ser sådant här trams så blir jag arg. På Englas blogg (HÄR) kan vi se hennes önskelisat till barnen där man både ser och kan läsa vad POJKARNA repektive FLICKAN önskar sig, när man sedan läser kommentarerna så fortsätter det ”Min son vill ha en bil”, ”min dotter vill ha en docka”.  Jag blir så less! Ge barnen alternativ och bestäm inte att de ska leka med bilar för att de är pojkar eller med dockor för att de är flickor

Kolla in det här klippet, är det inte hemskt att barnen inte ska få göra som de vill tack vare de sjukliga narmerna som finns (men ska utplånas?)

Kommentera

