Fina hemlängtan

Det är förbaskat jobbigt att flytta, men nu är alla saker här och alla möbler är på plats. Att bo in sig kommer såklart ta tid men jag kan erkänna för er att jag redan nu trivs otroligt bra i mitt nya hem. Ett rum ska tapetseras imorgon och efter det slipper jag hantverkare här ett bra tag framöver hoppas jag och jag kan därmed börja inreda även det rummet – det är ju det som är det bästa med att flytta, att inreda! Nedan bjuder jag på en liten förhandstitt och hoppas att ni vill se mer utav min skaparglädje, det vill säga mitt hem.
Jag vill även passa på att skicka en stor kram till er alla läsare som snällt dröjt kvar även om jag lyst med min frånvaro under en tid, nu är jag tillbaka med dunder och brak!

 

 

En glimt vardagsrum och sovrum

2 reaktioner på ”Fina hemlängtan

Kommentera

