Att hushålla med pengar

Jag hatar pengar, det stället bara till ett elände. Har man för mycket blir man galen och har man för lite så blir man också galen, rena rama dårhuset egentligen. I vart fall så är det viktigt att hitta en god balans mellan inkomster och utgifter ibland får man dra åt för att sedan unna sig. För mig är det viktigt att ha koll på detta och framför allt ha koll på alla små inköp som oftast blir den största boven i dramat, därför för jag kassabok där jag lätt kan se och hålla koll på min ekonomi. Hur gör ni för att hushålla med er ekonomi?

20121106-191444.jpg

20121106-191438.jpg

Kommentera

