Fina teer

Mitt nya te favorit kommer från NK, är ett rött te som heter rooibos oriental. Ett lagom kryddigt te som passar både till morgon och kväll.
Just nu sitter jag och skriver en to do it lista för dagen, har en massa saker att göra och känner att en lista passar sig bra så jag inte glömmer något. Vad ska ni göra idag?

20121107-084224.jpg

20121107-084217.jpg

2 reaktioner på ”Fina teer

  1. Åh, älskar röda teer. Just nu dricker jag ett som heter apelsin/chili rooibos nästan varje kväll. Är ju lite av ett te-freak, så jag går igång på sådant här! Har du smakat vitt te?
    Har du förresten sett te-adventskalendern som mitt och min kompis företag skapar och säljer? Passade på med lite smygreklam, hoppas det var okej 😉

    Kram Sofie

Kommentera

