Det ekar fortfarande

Jag är inflyttad och installerad. Tapeterna är uppe och snart även tavlorna, det ekar i ett rum eftersom jag ännu inte gett det några möbler och sovrummet är ett saligt blandning av allt och måste ses över. Köket ska målas och hallen måste få ljus och jag måste få upp min nymålade hatthylla. På balkongen har jag virat en fin ljusslinga och i veckan ska jag baka massa goda julkakor och ta fram lite julpynt som sedan ska bli mer och mer ju närmare dopparedagen vi kommer. Jag hoppas verkligen jag kan komma till ro och njuta av tillvaron också, mina stressutslag försvann ett slag men har nu kommit tillbaka. Med hjälp av gosa vänner och lite inredningsplanering så hoppas jag att de ska försvinna, för alltid. Sedan var det där med internet också, det saknas i mitt nya hem och jag väntar och väntar på att det ska dyka upp, hoppas på morgondagen.

Hur har ni haft det på sistone?

Kommentera

