att ligga efter

Jo jag ligger lite efter, internet har jag inte haft sedan jesus gick på jorden och tv:n skrotade jag liksom Fredde gör med typ allt som de röda byggt upp under mitt liv. Därför går jag igenom lite serier och annat gott (typ alla fina bloggar som jag inte besökt på evigheter), ikväll ser jag på Jakten på det Perfekta livet som går på SVT och mellan alla kärleksförklaringar och otörstliga blickar jag ger Hanna Hellqvist så reagerade jag på Experten som plötsligt dök upp i rutan. Hallå? Hur kan man leva i sådant kaos? Ser ni inte hur han har det på kontoret? Om ni missat detta så ringade jag in de värsta högarna…Han ligger efter med städningen vilket jag aldrig skulle göra.

 

skrot

 

 

 

Kommentera

