Hembakt, goda vänner och glögg

Idag firar jag andra advent tillsammans med goda vänner. Jag har bakat städat och ordnat för maximal julsämmning, hoppas de nöjda blir. För er som stannar hemma i detta snökaos (tåg inställda och köra bil i detta väder förbjuder jag) vi tar igen detta en annan dag, så länge får ni njuta av lite fina julbilder från mig

20121209-145323.jpg

20121209-145412.jpg

20121209-145334.jpg

20121209-145558.jpg

4 reaktioner på ”Hembakt, goda vänner och glögg

  1. Ser jag kokostoppar, jag bara älskar dem! Lussebullar är inte fel det heller. Hoppas att ni hade det mysigt inne, ute ser det inte så kul ut. Kram Ester

Kommentera

