2013 är året då jag…

En av mina favoritbloggar – My Happy Days – gav en utmaning till sina läsare för att lära känna dem lite bättre. Jag är inte sen att nappa på idéen så här kommer mitt bidrag Josefin:

;

2013 är året då jag…

Klichéaktigt nog kommer satsa på mig själv och mitt eget välbefinnande. Sluta upp med att skjuta upp på saker, ta tag i dem på en gång. Inte göra någonting jag inte tycker om eller som jag tvekar inför, följ magen (men inte in i godisaffären!).
Jag kommer skaffa mig en till katt, kanske två. Jag kommer fortsätta bona om mitt hem och göra allt för att jag ska trivas så bra som möjligt och jag kommer ringa mormor varje dag och åka och hälsa på dem så snart snödropparna tittar fram. Jag har även en del andra resplaner som jag länge funderat på och för att referera till mig själv så ska jag inte skjuta upp på det länge utan komma iväg!
Baka ska jag göra i massor och skaffa mig sjukt mycket böcker för 2013 är det året då jag äntligen (sedan jag flyttade hemifrån för sex år sedan) ska skaffa mig en bokhylla full med böcker.

20121230-173309.jpg

20121230-173342.jpg

Jag klippte i några tidningar och plockade fram saxen och klistret, gör ovan ser ni mina mål för 2013 i bilder. Kul att plocka fram om ett år och se hur det gick…

En reaktion på ”2013 är året då jag…

Kommentera

