Bland taxar och mässingsljusstakar

 

 

I min hall finns många saker som jag älskar. På väggen finns Ulrika Elionora, världens kanske finaste tax och lite längre bort hänger två mässingsljusstakar som min gammelmormor och gammelmorfar gav till min mormor och morfar någon gång på sextiotalet. På byrån bredvid min firre Direktör´n står ytterligare en mässingsljusstake som är köpt i Pingstkyrkan i Kristinehamn och trasmattan är även den fyndad på loppis. Jag verkligen älskar att blanda loppisfyndade skatter med familjeskatter!

 

 

20130105-235442.jpg

2 reaktioner på ”Bland taxar och mässingsljusstakar

  1. Så fint att komma hem och älska allt redan i hallen. 🙂 Man spenderar tid där varje dag, men tar sig sällan tid att njuta. I min hall står de en stooor garderob som gör hallen jobbig att ta sig igenom, men var ska vi annars ha alla ytterkläder och skor? 😦

Kommentera

