Tamkatt vs vildkatt

Idag har jag fått upp två av mina finaste konstverk nämligen mina skolplancher! De är ju ganska så stora så de behövde en ordentlig vägg att hänga på och efter noga övervägande hamnade de i köket. Tänkte lugna mig med att få upp saker på väggarna tills jag målat om men pi katten vad trist att vänta!

20130105-144558.jpg

20130105-144626.jpg

20130105-144616.jpg

3 reaktioner på ”Tamkatt vs vildkatt

  1. Tack vad gullig du är! på ett sätt känner jag mig redo, men samtidigt inte! 🙂 vill så gärna ta mitt fotograferande lite längre…
    Jag gillar dom! jag gillar även tavlan på taxen i hallen!

  2. Så kul med gamla affischer/planscher. Det är så fint 🙂

    sv; Lite sjukt så har jag ju faktiskt gjort det! Jag hoppas jag hamnar på någon kräftfest i år så jag får smaka, haha 🙂 Åh, så mysigt! Skulle också vilja skaffa katt, men vet inte om jag har tid att ge den den kärlek den förtjänar, det är så mycket i skolan.. vi får se 🙂 Kram!

Kommentera

