Morgonstund har äppelmos i kastrull

I ärlighetens namn, hur många av er har stått vid spisen och kokat äppelmos denna morgon? Är det bara jag? Mycket gott blev det vill jag utlova. Nu ska jag fortsätta med Projekt sju sorters kakor, för nej, jag gjorde inte alla sorterna igår utan jobbar mig fram dag för dag och imorgon ska jag tillbaka till jobbet efter lite juluppehåll så då blir det snålare med tid åt dessa husmorstsslor.

20130108-085542.jpg

20130108-085534.jpg

3 reaktioner på ”Morgonstund har äppelmos i kastrull

Kommentera

