Fina fynd hos Wallander

Det var tur att vi var ute i god tid för kön ringlade lång strax efter att vi anlänt till loppisen i Ystad Studios lokaler. Jag gjorde flera kap och är väldigt glad över att Ida övertala mig att ta bilen istället för cykeln, ibland tror jag Ida känner mig bättre än mig själv. Två stycken golvlampor sög jag nämligen tag i och Ida hittade en liten hurts som inte hade passat på pakethållaren. Sedan blev det en Klippanfilt, en trasmatta, vita påslakan med örngott och en pärm som allt sammans har använt under inspelningarna av de senaste Wallanerfilmerna och är därför sprillans nya och så gott som aldrig använda, jag hostade upp ynka trehundra riksdaler för detta kalaset och blev väldigt, väldigt nöjd.

20130126-160918.jpg

20130126-160858.jpg

20130126-160926.jpg

20130126-160933.jpg

20130126-160906.jpg

5 reaktioner på ”Fina fynd hos Wallander

Kommentera

