En lysande tillvaro

DSC_0237 DSC_0239DSC_0239

 

 

Den hade nästan dammat igen helt och hållet och jag fick putsa lite på linsen innan jag drog igång men nu är kameran framme där den ska vara; alltid nära och redo att användas. Min lilla skatt är egentligen helt ny, jag köpte den i slutet av förra året och har inte använt den mycket alls. Det är till och med så pinsam att jag glömt bort vilken modell jag köpte… Men för alla er som undrar kan jag berätta att jag fotar med en Nikon D5100.

 

På bilden ser ni en del av mitt vardagsrum men det jag ville visa er är mina nya lampor som jag fyndade igår, visst är de fina? Är så nöjd med dem! I slutet av nästa vecka kommer förhoppningsvis min bokhylla som jag budade hem på en nätauktion för ett pinsamt lågt pris (men som jag såklart är super lycklig över). Hemmet börjar med andra ord ta form och nu är det bara ett runt matsalsbord som saknas (runda matsalsbord med iläggskiva är mycket svåra att hitta har jag märkt…).

 

Har ni haft en fin helg?

5 reaktioner på ”En lysande tillvaro

  1. Så himla fint!

    sv; Eller hur?! Ibland kan de överraska, men jag hittar nästan alltid något fint där! 🙂 Det tror jag absolut att du skulle! (Och jag fuskade faktiskt och läste på svenska först, hehe). Den har jag inte läst, men tusen tack för tipset! Får lägga till den på min boklista! 🙂 Kram!

Kommentera

