Crazy cat lady talar ut

Underbara katt! Sune brukar mestadels ligga sådär med tungan rätt fram och se sådär tok söt ut. Jag är på jakt efter en kompis till Sune, en väninna som kan hålla Sune sällskap när jag jobbar då Sune annars får vara ensam hemma. En Helig Birma vill jag ha, en bruntabby tror jag till och med att de ska bli men så har jag även fastnat för en annan ras, nämligen Ragdoll. Så det skulle inte förvåna mig ett dugg om jag en dag sitter med tre kattor här hemma och inte mig emot, plats har jag och få dem att trivas är jag inte ett dugg bekymrad över.

Är det någon av er som har Birma eller Ragdoll?

 

DSC_0278

 

 

4 reaktioner på ”Crazy cat lady talar ut

  1. Sv: Jaa, det var riktigt gott! Och tror du att man kan få gå rundtur där? Vore ju riktigt roligt om man kunde göra det 🙂 och guud så söt kisse! Själv har man en Maine Coon =)

Kommentera

