Vardagsbekännelser

Phu! Denna morgon har jag legat i och städat både kök och badrum, strukit tvätt och kammat katten. Snart ska jag på med paltorna och bege mig till jobbet, jag älskar när dagarna känns innehållsrika och man för mycket gjort. Ikväll ska det planeras inför mitt födelsedagsfirande som i vanlig ordning kommer ske i Köpenhamn, för tredje året i rad åker jag och mina vänner över bron och firar att jag bara blir äldre och äldre. En mycket trevlig tillställning som vi i år numera kan kalla tradition.

 

Knäppte några bilder på Sune och min fina kista som jag ännu inte hittat rätt plats för i hemmet…Stackars kista! fast Sune använder den som utkiksplats när han spanar in fåglarna utanför, så katten är nog glad i alla fall.

DSC_0021DSC_0031 DSC_0037

3 reaktioner på ”Vardagsbekännelser

  1. Vilken fantastisk kista (och katt :))

    Sv: Island är fantastiskt bara som det är. Så hyra bil och bara köra runt och titta på naturen var nog det jag gillade bäst. Annars var snorklingen i silfra och bada i en 40-gradig bäck uppe i bergen i Hveraverdi fantastiska utflykter! Hoppas din syster får det bra, jag är iof övertygad!

Lämna en kommentar