Projekt: Sju sorters kakor

DSC_0060 DSC_0068

 

 

Jag insåg att jag behövde mer plats i min frys för att fortsätta på mitt projekt och även bättre förvaring för kakorna. Sagt och gjort, lite burkar och några middagar senare så påbörjar jag mitt projekt igen. Sockerkaka, hallongrottot och tigerkaka blev dagens skörd och snart kommer mina föräldrar på besök helt ovetande om att det bjuds på nybakat, kan tänka mig att det blir en trevlig överraskning för dem!

För att summera projektet:
1. Hallongrottor
2. Sockerkaka
3. Tigerkaka
4. Bondkakor
5. Drömmar (som blev en stor hitt hos mina vänner!)

 

Brysselkex och kanelbullar återstår och som bonus har jag en bak-dejt på söndag med en av mina närmsta vänner Viola (som jag även kallar granne), vi ska baka dammsugare!

 

 

 

facebook

5 reaktioner på ”Projekt: Sju sorters kakor

Lämna en kommentar