Den rosa dammsugaren

Vi lyckades! Om jag hade vetat hur lätt det är att göra egna dammsugare så skulle det inte ha tagit mig tjugotre år att göra egna för första gången – och så gott det var! Och varför göra dem gröna när de är mycket finare i rosa skrud? Älskar verkligen att jag har så färgsprakande som hjälper mig att sätta färg på vardagen.

(Projekt 7 sorters kakor har nu utökats och jag är nära målet!)

 

DSC_0172 DSC_0179 DSC_0185 DSC_0189 DSC_0192 DSC_0205 DSC_0138

5 reaktioner på ”Den rosa dammsugaren

  1. Sv. Tack så mycket 🙂 och jaa, jag har bara en katt men det räcker för han är så himla vild 😀

    Jag har en kompis som har en Birma och dom är verkligen fina!

Kommentera

