Fina hemmet på andra sidan gatan

DSC_0227

 

 

Det är spännande detta med inredning och det är alltid lika trevligt att komma bort lite för att se hur vänner och bekanta har det hemma hos sig. Minna grannar har en modern och öppen två som är riktigt snyggt inredd, nästa gång jag besöker dem ska jag försöka knäppa några ruskigt snygga bilder som göer deras lya rättvisa för det tycker jag inte denna bild gör men jag ville visa er i alla fall. Även om jag älskar min 50-tals lägenhet så skulle inte samma inredning passa i en öppen planlösning, jag tycker man ska inreda utefter hemmets karaktär och själ – precis som mina grannar och jag.

4 reaktioner på ”Fina hemmet på andra sidan gatan

  1. Ser fram emot fler bilder för det såg riktigt fint ut. Och precis som du säger så gäller det att hitta rätt för just varje enskilt objekt. På samma sätt som att en tröja sitter gudomligt på en person och hemskt på en annan.

Kommentera

